Puigcerdà

dilluns, 24 de gener del 2011


Avui vull parlar del cap de setmana que he passat a Puigcerdà amb els meus amics i companys d’estudi Arnau i Narcís.

Hem estat al meu apartament de Puigcerdà ben a prop del centre amb vistes a la muntanya.
Tot i el fred  a -7 graus a las 10 del matí, hem esta ben calentons amb la llar de foc tot el dia funcionant tot el dia sense parar.

Hem estat estudiant tot el cap de setmana ens hem llevat ben d’hora per  el dematí i després d’esmorzar a estudiar.

He descobert que el Narcís,  te una afició especial a la llar de foc cosa que ens ha anat molt be per estar a gust mentre estudiàvem.

Gracies als pares de l’Arnau hem magnat molt be ja que ha portat molt menjar preparat de la seva botiga.
Ens ha anat molt be per posar coneixements en comú i aprofitar mes el temps.  A mes, ens ha servit per desconnectar i passar uns bons dies.


4 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei!
Me'n alegro q us hagi anat be el cap de setmana d'estudi!
T'haig de reconeixer que això de la llar de foc m'ha fet enveja eh! jeje
Ànims en l'estudi!!

J.E.MADAULA ha dit...

EscIar que si Home!! Aqui estas parlant amb un que en sap!! Igualment tu estudia molt Crack!!

Paula Rodríguez ha dit...

Hola!!
Em smebla molt bé que hagueu passat el cap de setmana jutns per estudiar... així podieu compartir els coneixements i ajudar-vos els uns als altres!

Bona idea!!

Noelia Bernardo Manzano ha dit...

Josep!

Considero molt interessant el teu blog, a mi m'agrada molt viatjar i conèixer llocs nous.

A mi també m'agrada molt Puigcerdà, de fet vaig molt per allà, normalment si pot ser a l'estiu, i es un lloc que dona gust anar-hi, jo em relaxo moltísim i desconecto del món!

Salutacions!

Publica un comentari a l'entrada